Top Definition
BAC
"Banging Asian Chicks"

Derived from the term BHC (Banging Hot Chicks). Not to say that the two terms cannot overlap. BAC is a subdivision of BHC. Popularized at universities with a proportionately large number of asian chicks on campus.
Person 1: Yo, you gonna BHC tonight?

Person 2: You know, I got that yellow fever. It will be more of BAC for me tonight.
Por dunis 02 de marzo de 2010
20 more definitions
Blood Alcohol Content
Man 1: Dude, did you hear Kenny got busted for a DUI?

Man 2: Yeah, I heard he had a .25 B.A.C.
Por Mike Rambo 22 de junio de 2007
BACS (Broken Alarm Clock Syndrome)
When you wake up an hour late to school because u were so tired that u bashed the shit out of your alarm clock to the point where it broke.
"Yo Roberto why are you so late to school"
"*yawns* dude i got BACS"
"oh u should get a new alarm clock then"
Por Jay McNinja. 04 de marzo de 2009
BAC
By Any Chance
Jane: BAC do you have a tissue ?

Pete: Nope sorry
Por random stranger007 08 de julio de 2010
Bitches Are Crazy. 'nuff said

refer to the song by Lil Jon - Bitches Ain't Shit
#1 : fucking ho calls me at 7am, and asks to borrow money...
#2 : fuck that, b.a.c. yo
Por turtleh 25 de enero de 2005
bac
1. More inferior, as in quality, condition, or effect.
2. More severe or unfavorable.
3. Being further from a standard; less desirable or satisfactory.
4. Being in poorer health; more ill.
Maybe something bac will happen to you.
Por fragileSheep 02 de enero de 2004
The acronym for "Badass Chick".

The kind of girl you want to be seen with.
The kind of girl you want to go on adventures with.
The kind of girl you want to be friends with.
Heather: Did you see Taylor last night?

Taylor: Yeah, she's one B.A.C
Por DefineABitch 18 de abril de 2015

Correo diario gratis.

Escribe tu dirección de email abajo para recibir nuestra Palabra Urbana del Día gratuita cada mañana

Los emails se envían desde daily@urbandictionary.com. Nunca te enviaremos spam.

×