buscar cualquier palabra, como blumpkin:
 
1.
Pussy. Literally
Hamza gets ton of kife. vagina
Por Uziman4kife 06 de febrero de 2013
 
2.
Steal, rob, take, swipe. See Kifed, Kifing.
I was going to kife her sunglasses, but took her wallet instead.
Por noyoucrazydutch 30 de marzo de 2004
 
3.
Complete and utter crap
that modular scarfoses is kife
Por tnesia 17 de abril de 2004
 
4.
Something that is gross or shitty
that chick is really kife, i can't believe you licked her asshole

that nickelback concert was kife, why did we even go

that bong hit was totally kife, im gonna puke

Por andy sanchez32 19 de febrero de 2009
 
5.
To kife means to steal or jack someone else's stuff.
My ex kifed all my cd's when she moved out.
Por Misaacs 23 de mayo de 2007
 
6.
the word to use for anything negative. putting words like gay, dumb, fucking stupid all into one word.
bob- "did you go see that movie last night?"

fred- " yeah, don't go watch it... it's Kife!"
Por harviedo 18 de noviembre de 2007
 
7.
A sharp vagina - usually crusted-over and filled with scabs.
1: "I heard Christine has a kife dude."
2: "Damn, now that I know she has a crust-filled, flaky snatch I don't want any part of that."
Por Kife Bacon 30 de enero de 2012